Alla inlägg under maj 2012

Av Matilda - 27 maj 2012 21:42

Har fått en ny favorit blomma!

Kolla så fin den är i kvällssolen!

     

Av Matilda - 26 maj 2012 21:08

Så härligt att solen lyser även på kvällarna nu!

Här kommer lite blomster i kvällsljus.

         

Av Matilda - 26 maj 2012 19:09

Solig dag! Ledig lördag! Doggarna och jag begav oss ut som vanligt. Vi hamnade vid bäcken, som vanligt. Men, idag var det inte så mkt vatten där, så vi gick uppåt, ovanför lilla "vattenfallet"

Wow så vackert det var där!! Jag är ju såld på lummigt grönt, trästockar och vatten och sånt så det här var paradiset för mig! ( och doggarna)

   



               


         

           

     

Av Matilda - 25 maj 2012 22:40

Sådär ja, då var det fångat på film oxå! Esme som ylar när hon hör glassbilen!


 

Av Matilda - 22 maj 2012 06:51

Så har då ännu ett år gått och vårat busfrö, vår knäppis, vår knähund fyller nu tre år..  Hon beter sig fortfarande som en bångstyrig valp och det är väl nu det börjar bli dags att erkänna att man slarvat med träningen kanske? Eller så låtsas man att hon fortfarande är tonåring  

Hon är iaf den mest högljudda lilla dogge som finns.som gärna "pratar". Och som skriker när hon ser nån hon känner  igen!

Hon är oxå lite harig och rädd, särskillt för lite större hundar. Det kanske sitter kvar att när hon var valp fick en tass på ryggen av en mellanstor hund, vad vet jag. Vi har aldrig sett en hund som kan vifta ett helt varv med svansen heller om ni förstår vad jag menar! Svansen går alltid som en propeller!

Alice älskar att vara i famnen, och sitter nån i soffan då vill hon genast upp.

Hon är en goding helt enkelt våran lilla Alice  

Här kommer några favorit kort sen hon var valp

         

Av Matilda - 22 maj 2012 06:40

Jag kan ju inte låta bli att tycka om maskrosor!Så fina!!Igår lekte jag lite med kameran och bhär kommer resultatet.

     



           

Av Matilda - 22 maj 2012 06:36

Galet vad det händer mkt ute nu! Det är det här man längtat efter!Det värsta är ju bara att det går så fort...snart är det ju jul igen lixom.. 

Nåja, det är bara att passa på att njuta av nuet,love it!

   



                         


                 

Av Matilda - 21 maj 2012 21:16

Kan ni tänka er, att idag såg jag en bäver! För första gången! Och bara här bakom huset i vår lilla bäck!! Hur coolt är inte det?!

Tyvärr har jag ju int ehunnit köpa min braiga zoom, så korten är int emkt att hurra för.. Var tvungen att beskära dem massor för att man ska kunna se nåt överhuvudtaget. Men coolt var det!

         

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards