Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Matilda - 11 oktober 2010 10:42

Hittade lite mera kort på doggarna, men jag orkar inte skriva nåt mer så det blir bara kort på tokarna bara så där.

           

Av Matilda - 11 oktober 2010 10:26

Igår var det en härlig dag.En ledig dag.En fin dag!Jag hann med hela tre promenader i varierande längd.Den sista blev längre än vad jag hade tänkt men vädret var ju så härligt!Började med en sväng förbi brevlådan vid kyrkan.Och när vi ändå var där så gick vi upp till utkiket.Nu satt det tyvärr en familj och fikade där så jag knäppte bara av några kort och gick vidare.

 

Doggarna hade mkt spring i bena och jag var sugen på mera vyer så vi gav oss in i skogen och upp till örnberget.Fantastisk utsikt så där bakom husknuten typ!Hundarna sprang o busade och utforskade.Jag njöt och hittade tom lite svamp!

     

       

Mycket spri ng och bus blev det.Fast det låter som att de har ihjäl varandra...

         

Esme verkade oxå ha lite koll på vad Alice hade för sig,kikade på henne och sen på mig   

     

En bra dag mao!

Av Matilda - 11 oktober 2010 10:15

I lördags fyllde stora killen 15år.Helt galet!Hur kan det gå så fort??

Sonen hade beställt väckning kl 10,men redan kl 7 var han uppe och var hungrig  

Jag snodde ihop den beställda frukosten och gick och väckte övriga familjen.

Sen blev det paket,hund och frukost i sängen.

     

Vi hade bjudit över släkten till vårat halvrenoverade hus.24 personer blev vi som mumsade pitepalt på ostindia tallrikar!Är det fest så är det  

 

Min faster Anita kom så klart och hon har alltid haft ett gott öga till Esmeralda.Tror minsann att det är besvarat  

   

Gossen blev riktigt riktigt firad,vi är bortskämda med att ha en stor familj som vill komma och gratta!  

När gästerna gått hem plockade vi fram två födelsedags filmer. IronMan2 och district 9.Lovely   

Av Matilda - 11 oktober 2010 07:48

     

Av Matilda - 11 oktober 2010 07:41

Doggarna har sina favorit bäddar och favorit leksaker.Esmes är iglon+tygfågel.Alice är korgen+bläckfisken.Och se vad jag upptäckte en dag då Alice var ute med tösen..

       

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards