Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Matilda - 4 oktober 2011 07:28

Häromdagen hade jag fin besök av min brorsdotter Tyra som är 3 år. Vi tog med oss hundarna och gick en liten promenad hem till en kompis för att lämna av lite prylar.

Såklart var kameran med!

Lilla Tyra verkar ha fattat att jag ta kort på så gott som allt. Hon letade upp motiv till mig, som den här snigeln tex  

 

            

   

Av Matilda - 4 oktober 2011 07:17

I lördags var det släktträff på makenssida i Enköping. Så gott som alla hans kusiner,mostrar o morbröder var där! Syskonen hans oxå, såklart! Barna fick träffa en massa tremänningar!

Vi valde att fara utan hundar, jag vet ju hur uppstressad Esme blir om det är för mkt folk+att det är rätt skönt att få slippa de små liven ibland 

Vi var på en friluftsgård som låg nära vattnet. Otroligt fint!

 

   

 

       

      

Av Matilda - 4 oktober 2011 07:13

Vår promenad går som bekant ofta ner till sjön. Alice är  lite harig när det gäller bryggor.Det kan ju bero på att hon trillade ner från en i iskallt vatten för nåt år sen..

Men nu på sistonde så har hon följt med ut på bryggan utan allt för mycket stret.

   

 

   

         

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards