Alla inlägg den 17 april 2011

Av Matilda - 17 april 2011 21:52

Helt otroligt vad lite sol och värme kan göra en gott!

Efter en härlig em med släkten så tog jag med mig Esmeralda ner mot sjön.Vi gick in vid bäcken.Vitsippor, blåsippor och det börjar slå ut löv!Så härligt!

Vi fortsatte ner till sjön.Folk var ute och några tom badade!Tokarna!

   

Vi gick hem men jag var inte riktigt nöjd så..Laddade kamerans batteri lite sen gav vi oss ut igen.Denna gången upp på örnberget. Första gången på länge nu, har inte kunnat gå där i vinter.

Helt otorligt vackert där uppe!

     

    

Av Matilda - 17 april 2011 21:43

Idag hade vi en liten släkt lunch. Med på den var såklart Molly.Esmeralda löper så Molly var jätteinteressant!

     

       

Av Matilda - 17 april 2011 21:40

Så här såg det ut idag 

   

Så söt när hon tom lyfter upp leksaken på mitt ben

Av Matilda - 17 april 2011 06:19

Vilken härlig dag vi hade igår! Kl 13 hade vi +17 grader ute.Iofs under tak men i skugga.Helt otroligt!

Och kl 20.30 när jag och pappa for hem från tumba visade den stora ute termometern i tumba + 12. Galet skönt! Vad man längtat!

Nu går det undan ute, det växer så det knakar, härligt!

     

   

Av Matilda - 17 april 2011 06:13

Hon är för söt vår lilla gamm-hund! Nu när Alice inte är här så kräver Esme så mkt uppmärksamhet! Hon är värre än småbarn.. 

När jag sitter vid datorn så kan jag känna hur nån slår mig på låret,jag tittar ner och får då se...

  (suddig bild ja,den knäpptes bara av)

Hon vill inte upp i famnen utan vill att jag ska ner på golvet och busa med henne 

     

Det blir dragkamp, favvoleken.

    Här ser man lite av vårfrisyren.Fötterna är kvar..hehe

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards