Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Matilda - 28 maj 2011 18:28

Jag tycker ju Esme passar så bra kortklippt! Tösen var väl inte lika nöjd när hon såg resultatet men hon vänjer sig nog 

     

Vanor är bra! Därför tog jag och Esme en lång härlig promenad nere vid sjön. Tänk vad det kan göra underverk, promenader utmed sjön! Från att ha varit seg och trött och rastlös kännde jag mig genast mycket piggare efter 1½ timmas walk! Ett helt gäng kort blev det oxå.

  

   


               

 

                     

Av Matilda - 28 maj 2011 12:01

Idag åkte trimmern fram och som vanligt springer Esmeralda och gömmer sig i sin sovkorg. Det går INTE att locka fram henne, inte ens med chips!

Så det jag gör nu är att koppla in trimmern och sen låtsas som ingenting. Efter en stund så kommer Esme smygandes för att se vad jag håller på med och då är det kört! 

   

Den här gången rakades även örona. Som vanligt så är det finjusteringar kvar, och känner jag mig själv rätt så lär de inte bli justerade..     

När vi väl är klara så blir gamm-hunden full i bus och får spring i bena. Vi tog vår kortare promenad idag, förbi bäcken och runt kollonilotterna.

       



       

     

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards