Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Matilda - 6 augusti 2011 15:44

Efter promenaden fick hundarna gå in. Jag stängde dörren snabbt och gick ner till baksidan för att fota lite blommor i fred. Doggarna har en benägenhet att antingen komma och bufflas eller tom äta upp mina fotoobjekt.

Jag började så smått knäppa av några kort.

Men plötsligt var hon där, min svarta skugga.Jag hade glömt stänga altandörren.

 

           

Av Matilda - 6 augusti 2011 15:22

Morgonpromenaden idag gick ner till sjön.

     



Esme har inget problem med bryggor eller vatten, så länge hon inte behöver vara i det..

Alice var som vanligt reserverad mot bryggorna. Tog dock några steg ut till mig.

Det är min egna lilla regnskog, så vackert!

               

Av Matilda - 6 augusti 2011 15:12

Igår kom vi äntligen iväg till Kolmården. Jag tror det är 3-4 år sen jag lovade kidsen att vi skulle fara dit, men alltid har det kommit nåt ivägen. Dåligt väder, bortresta eller att tiden bara försvunnit.

Doggarna kunde inte följa med. Tur att man har föräldrar nära som förbarmar sig över doggarna. Dessvärre ville Alice inte ut när pappa kom och Esme blev så till sig att hon kissade på hans skor..hehe Så när vi kom hem var det en gigantisk kisspöl i hallen. Jaja.

Vi hade tur med vädret iaf! Lagomt varmt och soligt. Vi hann med både delfinshowen och safari.Safarin nu för tiden går över mark. Man åker linbana. Mysigt på sitt sätt och säkert bättre för djuren men jag saknar bilfärden iaf. Man kom som ddjuren närmre då.

Sen saknade jag oxå girafferna på savannen. De fanns bara på safarin och då for man ju förbi dem. Man kunde inte stå och beundra som förut.

Nåja. Jag får väl fara till Afrika nån gång istället!

             

 

               


   

   

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards