Alla inlägg under september 2012

Av Matilda - 20 september 2012 19:47

Även det vissna gör sig i solen

   

Av Matilda - 20 september 2012 07:41

Blir så härligt ljus i kvällsolen, tycker jag iaf!

     

Sen smackar jag på några löv taget i dagssol!

     

Av Matilda - 20 september 2012 07:38

Vi tog oss en promenad till stendalsbadet i söndags. Varmt och soligt! Jag fick för mig att öva mig på att fånga en rörelse med kameran, så stackars Alice, hon fick springa hon!

Jag kan konstatera att jag måste öva mer...men roligt hade vi! Ja jag iaf.. hehe  Nästa gång tar jag nog med mig någon som kan kasta pinnen medans jag står med kameran.

         

               

Av Matilda - 20 september 2012 07:04

Att man kan bli så glad över en gammal grind! Den här grinden är en av mina favoriter som jag ser så gott som dagligen när jag är ute med doggarna.

     

Av Matilda - 20 september 2012 07:02

Efter svampskogen blev det både kaffe och lunch på torpet. Till min stora lycka var det trollsländor i farten!En ödla visade fint upp sig oxå.

     

         

Av Matilda - 20 september 2012 06:58

Var ute i skogen för någon vecka sen med min far för att plocka svamp. Självklart var doggarna med! Två ggr s åg de något som vi missade för de gav skall och stod på helspänn. Rådjur?Älg? Eller kanske vildsvin? Vem vet!

Vi fick varsin kasse full med höstkantareller + ett gäng gula! Så härligt!

       

Av Matilda - 7 september 2012 20:16

Ledig fredag idag! Doggarna och jag for och plockade upp mamman, sen tog vi en tur till torpet! Mamma var snäll och följde med mig ut i svampskogen. Dessvärre är nog varken hon eller jag så bra svampfinnare, så det blev inte så mkt. Får ta med pappan ut nästa gång istället.. hehe

Tillbaka till torpet sen blev det kaffe. Och fotografering , såklart! Doggarna sprang mest omkring

               

Av Matilda - 7 september 2012 20:13

Som bekant så gillar jag ju trollsländor, har tom tatuerat in en på skuldran, typ . Och idag fick jag mig en kompis! Vi var kompisar i ca 10 sekunder..sen flög den vidare!

       

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards