Alla inlägg under november 2012

Av Matilda - 25 november 2012 17:13

Vet inte om det blev bra eller dåliga kort.. kan som inte bestämma mig! De ser nästan tecknade ut, läckert ändå på nåt vis!

     

Av Matilda - 25 november 2012 17:10

Ja inte är det mkt som blommar nu! Jag hittade en vintergröna som blommade. Sen några oktoberaster som fortf kämpar (blidde inga kort i dag!) Då det var brist på blommor fotade jag lite frökapslar, nog så fina, på sitt sätt!

       

Av Matilda - 25 november 2012 17:08

Jag har ju alltid kameran hängades runt halsen när jag är ute och går, på gott och ont! Tempot på promenaden blir ju inte alltid så snabbt..men men! Jag kan ju slå vad om att lämnar jag kameran hemma så kommer jag att missa just DET ute, och det går ju inte! 

         

Av Matilda - 25 november 2012 17:05

Idag när jag satt ute och spande var det nötväckan som poserade snällast! Ett endast ok kort på lilla blåmesen blev det.

           

Av Matilda - 24 november 2012 21:37

Ordningen är återställd! Min kamera är tillbaka! Iofs redan för en v sen, men jag har jobbat så mkt att jag inte har hunnit med att fota något. Idag hade jag fullt upp, men tog mig tiden att sitta och spana lite.

De var först lite skrajsna men vågade sig fram sen. Tyvärr hade jag lite för mkt att göra så det blev bara några få kort.. Småfågeljakten är igång igen!

         

Av Matilda - 11 november 2012 16:20

Jamen hur är det med vår lilla gamm-hund då? Hon var ju hos vet. o vi fick bekräftat att hon har dåliga knän och att synen blir sämmre o sämre.

Vi köpte nån typ av medecin som skulle smörja lederna, bra mot artros. När hon ätit den i en v började hon halta o ville inte alls gå på promenader.

Nu vet jag ju inte om det var en tillfällighet eller om det hörde ihop med medecinen.. men vi slutade ge den. Redan nån dag senare var hon sitt vanliga jag igen!

Nu tänker jag prova att ge medecinen igen, så får vi se hur hon svarar på den!


Av Matilda - 11 november 2012 16:19

Idag har det varit en riktgit grå dag! Men det gör som inget , de är ju fina på sitt sätt!

           

Av Matilda - 11 november 2012 16:18

Jag har som en liten förkärlek till mossa! 

     

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards