Alla inlägg under april 2012

Av Matilda - 27 april 2012 06:54

Det bästa med våren är nog den skira grönskan! Det är så härligt att se hur det blir grönare och grönare ute! Love it!

                 

Av Matilda - 27 april 2012 06:52

En av mina favoritblommor på våren är körsbärsblommor! I Kungsträdgården har de två ståra alleer med japanska körsbär som nu har börjat blomma.Så vackert!



 



          

Av Matilda - 20 april 2012 09:22

Ena dagen sol andra dagen regn. Men regnet kan vara nog så mysigt! Efter korta morgonpromenaden så fick hundarna gå hem. Själv tog jag kameran och gick till bäcken.

Så härliga färger ute när det regnar!

   



 

         

Av Matilda - 20 april 2012 09:17

Igår var det en härlig dag med sol och blå himmel. Doggarna och jag gick i skogen och vid bäcken och var sen hemma ute i trädgården.

Jag övar och övar med min nya kamera.

     

       

            


 

   

Av Matilda - 18 april 2012 15:55

Fick höra igår att det så sakteliga börjat slå ut körsbärsblommor i Kungsan, så idag tog jag med mig kameran och for in enkomt för att fota blommorna!



               



       

Av Matilda - 16 april 2012 20:30

Har nyss kommit hem från en undebar kvällspromenad. Ikväll hade jag sällskap av en go vän o hennes dog. 

Det var så gott som vindstilla och fortfarande ljust! Så rofyllt.



   

 

 



           

Av Matilda - 16 april 2012 18:08

Började dagen med ett härligt pass på gymmet. Sen blev det snabbpromenad med doggarna. De fick springa lite så att jag kunde leka lite med slutarprioriteten.

 


Det var soligt så vi passade oxå på att lata oss lite i solen..

   


Sen fick doggarna för en gångs skull vara hemma. Jag gick själv till bäcken!Ville få provfota ifred.

 





     

En härlig dag mao!        

Av Matilda - 15 april 2012 21:31

Idag tog jag med mig maken ut för att ha lite fotokurs med mig. Väldigt givande! Dessvärre kommer jag inte ihåg så mkt..hehe Tog med kameran och doggarna ut på en kvällspromenix. Här kommer ett gäng bilder från dagen!



   



                           

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards