Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Matilda - 13 januari 2010 21:04

Igår fick Alice badas o fixas, Esmeralada får sitt imorgon. Alice verkade gilla den varma duschen igår.Hon lutade sig mot min hand o halvslöt ögonen.Passade på att massera lite vid muskelfästena,det brukar alltid vara populärt! Alice passade även på att mysa vid föning/kardningen, hon låg med huvudet i mitt knä och halvsov :)

Sen var det dax att raka nosen och jag tror faktiskt att igår var det den bästa av dagar!Alice skötte sig exemplariskt!Satt stilla så gott som hela tiden, lovely!

Jag har försökt att fota före och efter bild, gick så där , skylle på renovering= dålig belysning ;)  

                

                            Alice före bad, rufsatufsa

                                 

                                 Alice efter bad och nosklipp 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards