Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Matilda - 4 februari 2010 15:39

För er som undrar, nej jag fick inte packa varorna ifred.Idag har doggarna förföljt mig mer än vanligt.Överallt.Köket,sovrummet,v-rummet tillbaka till sovrummet,tvättstugan ut till brevlådan ja överallt.Så har vi hållt på idag,rätt mysigt ändå :)

Av Matilda - 4 februari 2010 11:19

Det är verkligen mysigt med sociala hundar.Mina följer mig gärna vart jag än går i huset.Nu de senaste dagarna har jag dessutom varit lite krasslig och tillbringat mycket tid nere i sängen framför tvn.Då tar det inte långstund innan de två små kommer tassandes.Självklart har de fått vara uppe i sängen,levande värmedynor :D

Men ibland blir det för mkt av det goda.Som nu.Jag packar tupperware leveranser och båda hundarna verkar tro att jag sitter på golvet bara för deras skull.De ska gosa och gno sig runt mig och beställningslistorna.

Var tvungen att lämna golvet, vara "tråkig"och sätta mig här en stund,så får doggarna glömma mig en stund.Och se, det verkar gå snabbt, nu ligger de på sina bäddar!Jag smyger snabbt tillbaka, får se om jag hinner packa något i fred!

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards