Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Matilda - 7 februari 2010 08:26

Idag kom jag på att det var ett tag sen jag städade Alice "sovhörna" (mera bushörna..)På bilden ser ni hur den såg ut..hehe Hon sammlar verkligen allt!  

Efter städning av Alices bädd var det dax för frukost.Esmeralda får man passa, för hon äter gärna upp Alice mat, särskillt nu när hon dessutom går lite på diet.Esmeralda är en hejjare på att tigga!

 

Funkar inte det så lägger hon huvudet lite mera på sned   

 

Men självklart får hon inget extra!Inte från mig iaf..

Eftersom Alice blev av med hela skattgömman (under protest!) så fixade jag en ny leksak, den berömda maraccasen!Tom toarulle med lite av Esmeraldas mat i!(Det fattar ju alla att den andres man alltid är godast!) Självklart fick Esmeralda en oxå, men den snodde Alice rätt snabbt..och Esmeralda verkade inte tycka den var lika rolig. Nu ligger de och sover .

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards