Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Matilda - 23 februari 2011 11:03

Solen ligger på så härligt men det går inte att sitta vid bordet med datorn.Jag har fått lägga mig på golvet.Alice kommer och lägger sig jämte mig, idag tycker jag att hon är extremt "mammig" Vad Esmeralda gör, det ser ni på bilderna  

     

Av Matilda - 23 februari 2011 10:43

Vilket väder vi har!-20 men så vackert!Esme som är en hurrven liten dogge fick på sig sin hoodie idag  

 

Det blev bara en kort morgonpromenix pga kylan men doggarna fick följa med ner till kaninerna på baksidan.Alice hälsar så gärna på dem, fick hon skulle hon nog hoppa in till dem.

   

Som vanligt snodde Alice om i snön som en tok  

   

När vi varit ute och doggarna är blöta får de snällt sitta på en handduk i hallen och torka.Riktigt duktiga är de!Kanske beror på att de får gobitar med jämna mellanrum..Det var Johan som började med handduk=gobitar.Nu händer det att de går och sätter sig där även efter att de fått tillåtelse till att gå in i v-rummet,vad gör man inte för lite godis?  

Efter en kylig tripp ute blir man ju bara så trött

   

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards