Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Matilda - 6 maj 2010 18:42

Idag har det ju varit en alldeles jättehärlig dag!Och kvällen är ljuvlig!Jag bestämde mig för att gå den vanliga vändan ner till sjön med doggarna.Plockade med mig kameran och började gå.Tanken var att jag skulle föreviga den här ljuvliga kvällen med massor av kort,både på naturen och de ljuvliga små doggarna.Men så visade det sig att doggarna inte alls var så ljuvliga ikväll.De stretade i kopplena(ja jag har mig själv att skylla som inte tränar dem, men..)Esmeralda försökte hela tiden gå över till min högra sida, medans Alice drog och slet,skulle framåt och nosa/fånga allt.Jag stannade några gånger och då kom de små monstrena och satte sig fint vid min sida, för att sen genast börja streta/springa/dra då jag började gå.När vi kom till "vår"brygga,där doggarna får springa så var den såklart redan ockuperad.Det var bara att fortsätta hemåt.När vi kom till fotbollsplanen släppte jag loss dem.Esme hittade en pinne som hon vaktade,Alice racade i stora cirklar och försökte ta den.Några kort blev det inte då.När vi nästan var hemma hittade de något som luktade otroligt gott,det gick inte att fånga deras uppmärksamhet alls.(typiskt, jag hade inte ens godis i fickan).När jag tänker efter så kanske det inte var hundarna som var stretiga.Det kanske var mitt tålamod som inte var med..

Här kommer iaf dagens bildskörd!

   

   

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards