Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Matilda - 30 maj 2010 22:11

Det är nog allmänt känt vad jag känner för pälsvård..Ändå så har jag två pudlar..hehe

Ikväll såg vi film hela familjen och självklart skulle doggarna vara med.Det är typ enda gången de får vara uppe i sängen.Esmeralda tog ett skutt upp i sängen när hon fick tillåtelese.Genast gonade hon in sig och somnade.Alice nöjde sig med att ligga på golvet och tugga på nåt skinnöra eller vad det nu var.Sen skulle hon upp.Men se det fick hon inte,det stank om henne.Jag klappade om henne och kännde då klet längsut på örat.Jahaja,nu har hon  tuggat på örat samtidigt som på maten tänkte jag och började kamma.Såg då att jag inte hade helt fel..men det var inte mat, det var bajs.Äckligt

Så söndagskvällen avslutades inte riktigt som jag hade tänkt mig, det blev bad,borstning och föning utav Alice.En snabbvariant.

Nu luktar hon gott igen,än så länge.  

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards