Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Matilda - 9 maj 2010 17:59

I torsdags fick jag hem ett paket från Häromi!Det är så roligt att beställa hem saker,för även om jag vet vad jag beställt,så känns det nästan som julafton att öppna paket!(ja jag är vuxen och jag tycker faktiskt det är lite roligt med paket!)

Denna gången blev det en ny borste och kam,lila små gummisnoddar(de svarta var slut...)lila bajspåsar (då kanske tösen tycker det är roligare att plocka upp efter hundarna  ) vitlökspulver att ha på maten,det ska vara fästingavvisande bla samt en spray,även den mot fästingar.Sen blev det oxå en present till Alice hon fyller ju snart ett år! Vitlökspullvret har jag redan testat,jag blandade det med maten och doggarna åt upp allt.Jag kan ju säga som så att man ska inte vara kännslig för vitlöksdoft om man ska ge hundarna sånt...  

 

Av Matilda - 9 maj 2010 17:48

Häromdagen så rakades Alice nos.Här kommer ett gäng kort på min sötnos!Ögonklet o ruffs till trots!  

             

Av Matilda - 9 maj 2010 17:33

Idag gick tösen och jag med doggarna till ängen.Vi passar på att gå dit så länge vi kan.Det är nästan så att gräset börjar bli för högt och vi är lite rädda för fästingar..Så fort vi kom till ängen satte hundarna av.

 

Det blev ännu mera spring då tösen plockade fram pipen  

             

Så härligt att se doggarna springa omkring!Härligt att också se hur det grönskar mer och mer!

   

På vägen hem tog vi genvägen genom häcken   

 




Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards