Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Matilda - 24 augusti 2010 13:09

Well,nu har vi både hunnit hem från spanien,börjat jobba och kidsen har börjat sina skolor,lovely!Jag gillar rutiner!

Vi har tillbringat de 15 sista semesterdagarna i Calpe i spanien,jättehärligt!Men vi var utan hundarna och hjälp vad vi saknade dem!Inte klokt!

Vi kom hem tisdagnatt och på onsdag morgon kom min käre far med Esmeralda,ett mkt kärt återseende!Esme har alltså fått tillbringa dagarna med mina föräldrar och syskon,mesta tiden uppe på torpet  

Jag var tvungen att fara och jobba så det blev Johan och Edit som for och hämtade hem våran lilla Alice.Även där blev det ett kärt återseende!Alice har fått vara hos Elin,en jättego tjej som gått på havandeskapspeng och därför hade all tid i världen för lite pudelbus!Alice har fått vara med henne på landet,åkt kanot varit med och golfat och verkar ha haft det kanon!Men nu är det gött att ha doggarna hemma..

Jag måste ta tag i deras päls bara,bada klippa raka..Mañana mañana..  

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards