Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Matilda - 30 augusti 2010 09:51

Nu har trimmern åkt fram!Nosarna släta och fina.Jag är dock benägen att hålla med kiddsen att Esme passar så bra i smålurvig nos   

   

Badade och nyfönade.Nu ska tiden bara finnas för att klippa lite oxå.Jag funderar på att raka ner Esme en sista gång innan vintern..  

 

 

"Matte,nu har du spänt toffsen för hårt igen!!"  

Av Matilda - 30 augusti 2010 09:39

Efter ett långt uppehåll pga semstrar så var det äntligen dax!Jag och doggarna gick över till Malou Roger och Teddy!Jättemysigt att ses igen!Den dagen var det Esmeralda som hade mest bus och lek i sig,i vanliga fall brukar det vara Alice.Lilla Pixel kom oxå förbi.

         

Roger plockade fram lite leksaker till doggarna och Esme började "döda" dem direkt  

     

Både Alice och Esme hade riktigt lurviga små nosar. Kolla på kortet nedan, Esme ser ut som en tandlös gammal gumma!  

 

Det kampades om en boll,så mkt att de fick ut fyllningen!(Malou:jag ska köpa en ny när jag hittar en!)

       

Teddy var det full fart på som vanligt  Han gjorde några små söta sittskutt och ylade!Jättesöt!

     

 


Av Matilda - 30 augusti 2010 09:35

Här kommer några bilder från Calpe där vi var i 15 dagar  

  Calpe klippan Ifach

 

       

  Sista kortet är taget från Ifach,dock inte från toppen.

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards