Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Matilda - 5 mars 2011 21:31

Vilken härlig dag!Solen lyser, snön smälter och fåglarna kvittrar!Och jag har fått hem kameran!  

Så efter mitt pass på gymmet tog jag kameran och doggarna med mig ut i solen på en liten morgonpromenix. Som vanligt mycket spring i bena på doggarna när de släpps lös.

 

Solen bländade härligt  

 

Vi tog den korta promenaden förbi kolonilotterna.Det vädrades nåt gott, för doggarna stannade upp flera ggr o vädrade åt samma håll hela tiden.

         

 

Vid bäcken tog vi ett litet stopp vid bäcken och jag skymtade strömstaren!Tyvärr lyckades jag inte fånga den lille rackaren på bild.

  På hemvägen genade vi översnön.Skaren höll inte ens för de små doggarna och särskillt Esme fick kämpa för att ta sig fram  

   

Väl hemma gick de och satte sig så fint på lilla handduken o väntade på belöningen.

 

Avslutar med solen sedd från min altan, så härlig!!

 

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards