Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Matilda - 13 mars 2011 06:51

I fredags lyste solen och fåglarna kvittrade.Det var så varmt här inne i huset så jag öppnade vardagsrums fönstret helt och satte mig på en stol i solen och lapade sol  Riktigt riktigt skönt!

   

Jag hann med både paj och brödbak. Det blev tom ännu en paj . Allt det + sola innan kl var 12, kännde mig riktigt effektiv!

Vid lunch så gick jag och doggarna hem till mammsen.Jag och Lillasyster hade bjudit in oss på lunch.Den här gången var det min tur att önska mat så det blev pitepalt  

Med på lunchdejten var så klart sötaste lilla Rut!Hon somnade i famnen min, så mysigt!

   

Av Matilda - 13 mars 2011 06:44

Jag brukar spana efter lilla strömstaren när jag är ute med doggarna. Oftast har jag sett den nere vid bäcken.En skygg liten sak.Antingen har jag inte haft kameran eller så har den varit alldeles på tog för långt borta för att jag ska kunna fånga aden på bild.

Nu har jag fått några bilder av den som Roger har tagit.Tack för att jag fick låna de bilderna  

   

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards