Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Matilda - 5 mars 2010 11:14

Vilken härlig vinter vi har!Och nu börjar det nästan kännas som att våren ligger o lurar i krokarna.

Ledig dag idag så jag passade på att gå en långpromenix med doggarna.Det blir inte så långa promenixer de dagar jag jobbar..

Vi tog vändan ner till sjön, otroligt vackert där!

   


Man blir nästan lite sugen att åka sparkstötting..  

 

Vi gick ut på den översnöade bryggan,Esmeralda sprang ut, en av hennes favorit platser verkar det som.Hon får alltid spring i bena när vi närmar oss bryggan.

Men Alice tordes inte följa med utan stannade och gruffade tills vi kom tillbaka.

 

Försökte ta ett kort på dammråttorna tillsammans,vilket är lättare sagt än gjort!

   

När vi kommit hem gick jag och Alice ner på baksidan, hälsade på våra små kaniner. Alice passade även på att hälsa lite på en buske.. Jag längtar tills jag kan sitta nere på baksidan av huset med en kopp kaffe i handen!

   

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards