Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Matilda - 10 mars 2010 20:39

Det är så äckligt med all hundbajs som ligger överallt! Nästan så att jag skämms när jag går där med mina hundar och möter folk.Tänker att de nog tror att det är jag som inte plockat upp efter doggarna..Men se det gör jag!Och sen går jag och viftar stolt med bajspåsen så att alla ska se att jag minsann sköter mig. hehe

Det äckliga är ju oxå att hundarna mina äter högarna ute.De får inte det för mig men de är ju så ruskigt snabba.Sen kräks de bajs hemma..det är nog det äckligaste..huuu!

   


Av Matilda - 10 mars 2010 20:25

Igår var doggarna hos hundfrissören.Esmeralda stackarn var så tovig så det blev total nedrakning..Fast jag måste ju erkänna att jag faktiskt gillar det!Visst, hon ser ut som en stor råtta typ..men när hon får på sig sitt nithalsband så kommer hon bli den coolaste råttan i stan!  

     


Tanken är att Esmeraldas päls ska få växa ut lite mer iaf,kanske det får bli nån stram lammklippning,vi får se!


Alice fick sin fina frisyrklipp,nu är det upp till mig att den håller sig fin oxå...voj vad har jag tagit på mig! Men det ska nog gå!

       

Nu fick jag plocka fram Esmeraldas täcke,som dessutom blivit lite för stort för henne sen pälsen försvann!Men förhoppningsvis kommer värmen snart   

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards