Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Matilda - 17 mars 2010 18:18

Jag tror att Alice kommer sova extra gott ikväll, vi har gjort så mycket!Vi har nu på eftermiddagen gått över till våra goa grannar som har pudelpojken Teddy.Det är kul när man märker att de vänjer sig vid varandra mer och mer efter varje gång vi setts! Jag glömde tyvärr kameran hemma, försökte ta några bilder med mobilen men det var svårt...De sprang omkring så det blev bara sudd på bilderna.Efter ett tag så låg de iaf stilla,en stund iaf   

     

Om en stund ska jag bege  mig ut med doggarna igen!

Av Matilda - 17 mars 2010 10:40

Dagens morgon promenad var händelserik,mkt action bland doggarna(se tidigare inlägg) Tyvärr så förtar ju halkan lite av det sköna med promenaden,så bort med all halka!

Efter lite stoj o bus var vi nästan hemma.Då träffade vi lilla Pixel och hennes dagmatte.

        Esmeralda var den som kännde igen dagmatten bäst.

Efter promenaden verkade båda doggarna rätt nöjda.I skrivande stund så ligger den lilla i sin korg och den stora vid mina fötter  

     

Av Matilda - 17 mars 2010 10:31

Försökte ta några kort då hundarna är i rörelse idag.Med min "tittaknäpp"kamera.Det gick väl sådär   Men några kort på Alice kommer här

        Även kallad svarta faran..  

Sen har vi lilla Madammen Esmeralda..

   

Några kort på dem tillsammans:

     

Avslutningsvis,på hemväg,ingen ser väl att de stretar och drar i kopplena??

 

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards