Alla inlägg den 8 april 2010

Av Matilda - 8 april 2010 19:28

Esmeralda har alltid tyckt om att kampa om leksaker.Hon kommer och hämtar en leksak,ruskar den och morrar,sen kommer hon fram och duttar den mot mig.Sen kampar vi om den.Ibland vinner hon och ibland vinner jag.Alice är inte lika intresserad av att kampa.Inte mot mig iaf,men så fort jag kampar med Esmeralda så kommer hon.Ska se om jag kan hitta någon leksak som blir Alice absoluta favorit som vi kan kampa om   

   

Måste bara visa vad jag har fått idag!  Fina pudelstrumpor!

 

Av Matilda - 8 april 2010 09:28

Imorse när jag kom hem från gymmet(ja jag går på gym!Nu fick jag det sagt oxå!)så var jag lite matt i kroppen,så någon långpromenad med doggarna var det inte tal om.Vi gick ner på allmänningen bakom huset.Det tog inte långstund innan de hade sniffat upp den här äckliga saken...

 

Huvva!Jag fick ryta till åt doggarna för att de inte skulle nosa för närgånget.Vi gick över bäcken och på lilla gångstigen vid kolonilotterna.Vid kolonilotterna ligger en stor äng.På sommaren är det tuvigt och högt gräs och jag inbillar mig att det är massor med fästingar där,så vi brukar undvika den.Men idag gick vi ut på ängen och ner till bäcken.Esmeralda var nyfiken på vattnet.Alice, hon hade mest pudelfnatt.

   

När hon inte hade pudelfnatt stod hon och spanade.Från bäcken kunde vi se vårat hus,så vi var nära men  ändå fanns det nya platser att utforska för doggarna.

   

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards