Alla inlägg den 13 april 2010

Av Matilda - 13 april 2010 20:21

jag hann med en promenad med doggarna i morse innan det var dax att fara till jobbet.Jag valde att gå till ängen,nära och bra möjligheter för doggarna att få sträcka ut ordentligt.De gick först ner till bäcken.Alice var lite vaksam,morrade mot något i vattnet.Esmeralda var mest nyfiken.

     

Sen satte Alice av.Hon är inte känd för att vara graciös och smidig..  men söt iaf!

     

Ibland påminner hon om en blandning av en björn och Pumba (vårtsvinet i lejonkungen)  

Men hon är fin när hon står stilla!Fin när hon travar också iofs.  

     

Idag behagade Esmeralda springa med Alice,härligt!

   

Esmeralda hittade en beloved pinne...Tyvärr fick hon inte behålla den särskillt länge

   

Sen till sist..Doggarna får oftast vänta vid dörren för att bli inbjudna för att få gå in.Vampyrer kan inte gå in i huset om de inte blir inbjudna,så var försiktig med vem ni bjuder in..

 

Av Matilda - 13 april 2010 19:59

Här kommer några av fotona som sonen knäppte av.(jag har frågat om lov!)

       

Några brukar kalla Alice för "lilla grisen" och när jag såg det här kortet så förstod jag varför!   

Gossen har lärt Esmeralda Hi five!

   

Det bästa kortet kommer här,Esme och sonen  på bild   

 

Av Matilda - 13 april 2010 09:24

Har varit ute på morgonens hundrastning.Slängde på mig kameran och hann med att knäppa av några kort.Har precis suttit och kollat igenom korten.Såg då att min 11½årige son också har fotat hundarna.Man kan säga att det blir lite andra vinklar och så då   Ska lägga in några kort senare!

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards