Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Matilda - 2 maj 2012 20:12

Men vilket otroligt väder! Jag lyckades få med mig maken till Hammarby sjöstad på morgonen. Hade blivit tipsad om att det ska finnas så mkt magnolior där. Det gjorde det! Men alla hade inte slagit ut.. Vi fick iaf en skön promenad vid vattnet. 

Dagen fortsatte sen utomhus. Både i solstolen och promenader.



               

     



       



                

Av Matilda - 2 maj 2012 20:07

Valborgsmässoafton i år var ljuvlig! Jag jobbade hela dagen men hann hem i tid för att gå till brasan.(som jag iofs lika gärna kan vara utan men..)

Doggarna fick följa med. Jag lämnar dem gärna hemma vid sånna tillfällen men det är ju bra träning för dem.

Orsaken till att jag helst inte har med mig dem är pga alla som verkar tro att de är allmän egendom. Bara för att de är små och söta verkar alla tro att det är OK att gå fram och klappa dem. Folk verkar inte bry sig i att de kommer och stör/avbryter när jag pratar med mina vänner. Får sån lust att fräsa ifrån att näääää ni får inte klappa hundarna!!!

 

Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards