Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Matilda - 13 maj 2012 06:50

Nu har det regnat ett par dagar. Det behövs! Nu har det verkligen börjat bli grönt ute, lovely! Kvällspromenaden skulle jag ta ut med sjön, fast åt andra hållet var tanken. 

Men när vi kom till skogen och bäcken fastnade vi där! Det var ju så mkt vatten och det hade ju blivit så grönt!

Doggarna fick vara lösa där.

Tyvärr finner de ett stort nöjje i att äta upp mina foto objekt.. Eller kanske det är deras sätt att tala om att de är uttråkade? 

När vi var i skogen öppnade sig himlen och regnet öste ner..Nåja. 

     



                     



                     

 



Väl hemma sen hamnade jag vid et träd och hade det inte varit för regnet hade jag nog stått kvar där längre.

Att försöka fånga myror på bild är inte det lättaste, de är ju som aldrig stilla!

               


Presentation


Från att ha varit en sk hundblogg har det gått över till att bli en fotoblogg. Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gässtbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards